WordPress шаблоны скачать; прочитайте про создание сайта самостоятельно; изучите русский WordPress на WordPress API.

ҚТШМ-да трассалық моделизм бойынша жарыстар өтті

«Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру мақсатында 2021 жылғы 20 ақпанда ҚТШМ автотрассалық моделизм бойынша жарыстар өткізілді, оның шеңберінде осы бағыт бойынша бұрынғы түлектер шеберлік сыныбын көрсетті. Аталған жарыстарды өткізудің мақсаты «Автотрассалық» үйірмесінің тәрбиеленушілерін 2021 жылдың мамыр айында өтетін облыстық слетке одан әрі қатысуға дайындау болып табылады. Жарыс екі кезеңде өтті, бұл әлеуметтік қашықтық пен санитарлық нормалардың сақталуына байланысты болды, өйткені жарысқа ниет білдірушілер аз болмады: 28 қатысушы. Жалпы, іс-шара жоғары әдістемелік деңгейде өтті, балалар барынша жағымды эмоциялар алды. Біз жеңімпаздарымызды шын жүректен құттықтаймыз.
G- 13 – 14 лет жасқа дейін
1. Лапытько Анастасия
2. Сафаров Дмитрий
3. Кузин Кирилл

G- 13
1. Султанов Артём
2. Маслиев Денис
3. Ертанов Темирлан

Inter-32
1. Джангушкаров Данияр
2. Томин Артём
3. Соловьёв Лев

Inter-32 – 14 лет жасқа дейін
1. Иванов Ростислав
2. Сакен Ильяс
3. Ибрагимов Роман

Prod-32
1. Уфимов Артём
2. Демченко Артём
3. Баямбаев Данил

Prod-32 – 14 жасқа дейін
1. Одинцов Лев
2. Демченко Кирил
3. Зарицкий Дмитрий

Байқау қорытындылары

Жақында ғана біз сүйікті, көптен күткен Жаңа жыл мерекесін атап өттік.
Жаңа жыл қарсаңында әркім ең көкейтесті тілектерін тілейді.
Барлығы орындалуы үшін мерекеге дұрыс дайындалу керек: орман сұлуы шыршаны өз қолыңызбен безендіру үшін әшекейлерді алдын-ала ойлап тауып, жасаңыз; айтпақшы, шыршаны импровизацияланған материалдардан да жасауға болады (осылайша сіз орманды да, ақшаны да үнемдей аласыз) және, әрине, үйге арналған әшекейлерді, түрлі композицияларды дайындау, жылдың символын, қаршаны жасау керек!
Шығыс күнтізбесі бойынша 2021 жыл-Бұқа жылы. Біздің балалар жылдың символын әр түрлі етіп көрсетті: «Келе жатыр дірілдеп, жүре-жүре күрсініп: ал, тақта бітеді, мен қазір құлаймын!», және күшті жабайы бұқа, және күш иесі Аяз Ата-Бұқа! Біз өз қолымызбен тұмар жасадық – және Бұқа міндетті түрде бізге жаңа жылда сәттілік әкеледі!
Қыстың керемет дәстүрі бар – қаршаларды мүсіндеу. Ежелгі уақытта адамдар табиғат күштерін тұншықтыруға болады деп сенген. Қазіргі уақытта қаршалар өзгеруі мүмкін және оның авторы ойлағандай көрінуі мүмкін! Біздің жігіттер қаршаларды қағаздан, тіпті көбіктен жасады!
«Бастапқы техникалық үлгілеу» үйірмесінің балалары (педагог Е.Б. Онегина) қолөнер бұйымдарын жасап қана қоймай, халықаралық қашықтық байқауларға қатысты.
Қолөнер бұйымдарын кәсіби қазылар алқасы бағалады, негізгі критерийлер: тақырыпты ашу, идеяның бірегейлігі, шығармашылық тәсіл, орындау шеберлігі болды. Жұмыстар әр түрлі номинациялар мен жас санаттарында ұсынылған. Қазылар алқасы ұсынылған жұмыстардың жоғары деңгейін және іс-шараларға белсенді қатысуын атап өтті.
Біздің жеңімпаздар:
Тагленов Марсель – «Веселый снеговик» халықаралық шығармашылық байқауында 1 орын.
Сабурова Екатерина – «Новогодние чудеса» халықаралық шығармашылық байқауында 1 орын.

Лаптев Семен – «Веселый снеговик» халықаралық шығармашылық байқауында 1 орын.
Корчинский Максим – «Новогодние чудеса» халықаралық шығармашылық байқауында 1 орын.
Овсянников Илья – «Символ года -2021» халықаралық шығармашылық байқауында 2 орын.

Кожемяк Владислав – «Рукодельница – зима» халықаралық шығармашылық байқауында 1 орын.

Амиров Арыстан – «Символ года -2021» халықаралық шығармашылық байқауында 1 орын.
Балаларды құттықтаймыз және оларға жаңа шығармашылық табыс тілейміз!

Жастарды патриоттық рухта тәрбиелеу

Жастарды патриоттық рухта тәрбиелеу Қазақстан Республикасында өзекті және маңызды мәселе болып отыр. Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың бастамасы және Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Кемелұлы Тоқаевтың тұрақты назар аударуының арқасында «Жас Сарбаз» республикалық әскери-патриоттық қозғалысының қызметі жыл сайын жандана түсуде. 2018 жылдан бастап әскери-патриоттық клубтардың саны 2828-ден 6640-қа дейін өсті, ал олардың тәрбиеленушілерінің саны тек соңғы жылы 74 164-тен 195 886-ға дейін өсті.
Сондықтан да «Айбын» республикалық әскери-патриоттық жастар жиыны өскелең ұрпақтың өміріндегі маңызды оқиғаға айналды, өйткені ол жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеуді жетілдіру, әскери қызметті насихаттау және Қазақстан Республикасы Қарулы күштерінің имиджін арттыру мақсатында өткізіледі. «Айбын» жастар жиыны 2015 жылдан бері жыл сайын өткізіліп келеді.
2020 жылдың қараша айында «Айбын» жастар жиынына байланысты барлық жарыстар онлайн форматта өтті. Техникалық шығармашылық мектебінің педагогы Оспанов Адлет Сабыржанович Қостанай облысының робот техникасы бойынша құрама командасының қатысушыларының біріне дайындалуға көмектескені қуантады. Мұғалімнің күш-жігері марапатталды. Бүгін, 2021 жылғы 6 қаңтарда Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Өңірлік психологиялық қолдау және қосымша білім беру орталығы» КММ базасында салтанатты түрде Адлет Сабыржановичке ҚР Қорғаныс Министрлігінің алғыс хаты табыс етілді. Техникалық шығармашылық мектебі өзінің ұстазы ретінде «Жас Сарбаз» әскери – патриоттық қозғалысының жалпы дамуына үлес қосқанын мақтан тұтады!

Жаңа жыл бізге асығуда!

Жаңа жыл бізге асығуда!
Жаңа жыл қарсаңында ҚТШМ ең жас тәрбиеленушілер арасында «Аяз Ата шеберханасы» бөлімі бойынша сабақтар басталады. Мереке мен көңілді көңіл-күй атмосферасын құру үшін осы уақытта мектеп кабинеттері мен зертханаларының ең сиқырлы безендірілуіне байқау өткізу дәстүрге айналды. 15 желтоқсанда да осындай байқау басталды. 25 желтоқсан болысымен байқаудың қорытындысын шығару болады. Ал бүгін мектеп педагогтары Е. Б. Онегина мен С. П. Храброваның тәрбиеленушілері байқау шарттары бойынша кабинетті бірінші болып безендіріп, өз күш-жігерлерін көрсетті! Жақында ҚТШМ жаңа жылдық безендірілумен және балалардың керемет жұмыстарымен жарқырайтынына күмәніміз жоқ!

Бүгін Қостанай және Қостанай облысының талантты жастарына құрмет көрсетудің жыл сайынғы «Триумф» рәсімі өтті

Бүгін Қостанай және Қостанай облысының талантты жастарына құрмет көрсетудің жыл сайынғы «Триумф» рәсімі өтті
Қалалық техникалық шығармашылық мектебінің тәрбиеленушілері әрқашан мақсаттылығымен, ойлампаздығымен, шыдамдылығымен, ойлау креативтілігімен ерекшеленеді. Дәл осы қасиеттерге ҚТШМ «Автокорд» үйірмесінің білім алушысы Лошкарев Богдан ие. Өзі үшін авто бағытты таңдап, Богдан 2019 жылдың жазында Тараз қаласындағы «багги – жарыс» сыныптарында республикалық деңгейде екінші орынды, сондай-ақ 2020 жылдың қыркүйегінде техникалық шығармашылық және өнертапқыштық бойынша республикалық жарыстарда үшінші орынды жеңіп алып, көзге көрінетін нәтижелерге қол жеткізді. Автокордтық үлгілеуге қызығушылық танытқан Богдан инновациялық жобаларды дамытуға көп көңіл бөледі. Мәселен, 2020 жылдың жазында Республикалық «Ұлы өнертабыстарға алғашқы қадам» байқауының облыстық кезеңінде ол Қостанайдың құрама командасын лайықты көрсетіп, екінші орынға ие болды. Бүгінгі күн ол үшін келешектегі нәтижелер мен өмірдегі ең батыл идеяларды іске асыру үшін күшті мотиватор болатынына күмәніміз жоқ, өйткені ол өзінің ұстазы Н.П. Дабижамен бірге осы іс-шараға шақырылды!

ҚТШМ тәрбиеленушілеріне қайтадан есігін айқара ашты

Қостанай облысының бас мемлекеттік санитарлық дәрігерінің 2020 жылғы 05.12 № 59 Қаулысы негізінде ағымдағы жылдың 7 желтоқсанынан бастап ҚТШМ барлық үйірмелерде сабақтар қайта басталды. Барлық санитарлық нормалар мен әлеуметтік қашықтықты сақтай отырып, тілек білдірушілер оқитын барлық кезекші топтар қайтадан жұмыс істей бастады. Кезекші топтардың жұмысын штаттық форматта тоқтата тұру кезінде балалар білдектерде, қол аспаптарымен, әдеттегі шығармашылық зертханаларда жұмыс істеуді сағынып үлгерді. Мектеп балалардың қуанышты дауыстарына толды! Топтарда 15-ке дейін тәрбиеленушілер айналысса да, оқыту балалар әлеуметтік қашықтықты сақтай отырып, мұғаліммен және олардың жолдастарымен жұмыс істеуге және сөйлесуге мүмкіндік береді. Тікелей байланыс – бұл қосымша білім беру жүйесіндегі өте маңызды сәт.

ҚТШМ-да робот техникасы бойынша «Біз – болашақ инженерлеріміз» атты көрсетілімдерді өткізу туралы ақпарат


2020 жылғы 24 қарашада қашықтықтан оқыту форматында робот техникасы бойынша «Біз – болашақ инженерлеріміз» атты көрсетілімдер өтті, оған ҚТШМ 50-ден астам оқушылары қатысты. Бұл техникалық шығармашылық мектебі базасында білім беру робот техникасы үйірмесіне қатысатын балалар. 2020-2021 оқу жылында мұндай өзекті бағытқа қызығушылық танытқан 100-ден астам тәрбиеленуші бар. Балалар осы кезеңде әртүрлі деңгейдегі күндізгі жарыстарсыз іш пыстырмас үшін, ҚТШМ басшылығымен бірге қыркүйек және қазан оқиғаларының мұрағаттық бейнелері мен фотосуреттерін қолдана отырып, осы саладағы дағдыларын көрсетуге шешім қабылдады. Бұл іс-шараның мақсаты Қостанайдың жасөспірімдері арасында бүкіл әлемде сұранысқа ие келешекті және өте қызықты бағытты танымал ету болды. Көп ұзамай, біз бұған сенеміз, пандемия аяқталады, робот техникасы бойынша жарыстар, көрсетілімдер штаттық режимде өтеді, ал әзірше, балалар ҚТШМ тәрбиеленушілерімен осы саладағы жас конструкторлардың ұмтылыстарын ашатын «Біз – болашақ инженерлеріміз» бейнефильмімен бөлісуге қуанышты.

«Біз – болашақ инженерлеріміз»



Өткізілетін орны: 22 қараша 2020 жыл
Өткізілетін орны: Қостанай қ., «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің техникалық шығармашылық мектебі» КММ
(Красносельская, 3).
Іс-шараның мақсаты: «Біз – болашақ инженерлеріміз» робот техникасы бойынша әмбебап платформаның тұсаукесері бар көрнекі сөз сөйлеу робот техникасын танымал ету, осы бағыттағы инновациялық әзірлемелерге назар аудару мақсатында, «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру аясында жеке тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруы, шығармашылық және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін қалыптастыру мақсатында өткізіледі.
Іс-шараны ұйымдастырушылар: ҚТШМ педагогикалық ұжымы
Келушілер: ҚТШМ тәрбиеленушілері

Біздің жетістіктер

Біздің жетістіктер
2020 жылғы 28-30 қазан аралығында онлайн режимінде «Ұлы өнертабыстарға алғашқы қадамдар» Республикалық инновациялық жобалар байқауы өтті. Александр осы конкурсқа қатысатын Қостанай облысының құрама командасының құрамына кірді. Мектепке, қалаға және облысқа «Қолданыстағы автокөлік саласындағы құрастыру» номинациясында «Әмбебап жол талғамайтын көлік – құтқарушы» әзірлеумен бірінші орын әкелді. Техникалық шығармашылық мектебінің базасында осындай әзірлемелер бұрын да болды, бірақ Александр авторлық түзетулерді енгізді, сынақ зерттеулерін жүргізді, олар қазылар алқасымен тиісінше бағаланды. Автордың жаңалығы барлық доңгелектер аспалары мен редукторлардың құрылғысы есебінен жетекші болатын модель жасау болды. Дөңгелектер кез-келген кедергілерге бейімделіп, осьтің бұрышын өзгертеді. Жол талғамайтын көліктің алдыңғы және артқы бөліктерінде ауа соратын немесе сумен толтырылатын контейнерлер орнатылады, бұл құрылымның маневрлігі мен әмбебаптығына әсер етеді. Мұның бәрін Александр қазылар алқасына өзінің жол талғамайтын көлігінің кішкентай көшірмесінің сынақ дәлелдерін ұсына отырып көрсетті.

ҚТШМ-да «Біз балалардың психологиялық денсаулығын сақтаймыз» акциясы өтті

ҚТШМ-да «Біз балалардың психологиялық денсаулығын сақтаймыз» акциясы өтті
«Біз балалардың психологиялық денсаулығын сақтаймыз» акциясы. Акцияның мақсаты: кәмелетке толмағандар мен олардың ата-аналарын Облыстық психологиялық қолдау орталығы туралы ақпараттандыру, ҚТШМ білім алушыларына психологиялық қолдау көрсету, сондай-ақ кәмелетке толмағандар мен ата-аналар қоғамының психологиялық сауаттылығын арттыру.
Кәмелетке толмағандардың психологиялық денсаулығы – бұл бүкіл Қазақстанның салауатты болашағының кепілі, сондықтан ҚТШМ-да «Біз балалардың психологиялық денсаулығын сақтаймыз» акциясы өтті. Педагогикалық ұжымның күш-жігері Облыстық кәмелетке толмағандарды психологиялық қолдау орталығының қызметі туралы түсіндіру жұмыстарына бағытталды.
Акция барысында парақшалар мен визиткалар әр оқушыға түрлі мессенджерлерге (ватсап, скайп, инстаграм, Вконтакте және т.б.), барлық мектеп және ата-аналар чаттарына таратылды.
Психологиялық қолдау орталығы туралы осы визиткалар мен парақшалар мемлекеттік және орыс тілдерінде фойедегі стендтерде және мектеп сайтында орналастырылды.
ҚТШМ-да кезекші топтарда парақшалар мен визиткалардағы ақпаратпен танысу өтті.
Акцияға ҚТШМ-ның барлық педагогтары қатысты, үйірменің әрбір басшысы үйірмешілерге Психологиялық қолдау және қосымша білім беру өңірлік орталығы көрсететін психологиялық көмек және қолдау туралы маңызды және қажетті ақпаратты жеткізді.
Жас ұрпақтың дене бітімі жағынан да, моральдық жағынан да, эмоциялық жағынан да сау болып өсуі үшін біз барлық күш-жігерімізді жұмсауға тиіспіз.

Балаларға қосымша білім беру бойынша сұрақтар мен жауаптар

Балаларға қосымша білім беру бойынша сұрақтар мен жауаптар

1. Жаңа оқу жылында үйірмелер қалай жұмыс істейді?

Жаңа оқу жылында мектептен тыс ұйымдарға қашықтан және аралас оқыту форматтарында жұмыс жасауға мүмкіндік беріледі.

Оқыту форматы әр өңірде Бас санитарлық дәрігердің қаулысы негізінде және әр баланың техникалық дайындығы ескеріліп айқындалады.

1. Қашықтан оқыту форматы онлайн тәртібінде интернет-платформаларда, офлайн тәртібінде – электронды пошта, WhatsApp-чат, Telegram-арналар, басқа байланыс құралдары арқылы, интернет пен компьютер болмаған жағдайда Қазпочта бойынша немесе қолма-қол қағаз түрінде жеткізуді көздейді.

2. Аралас оқыту форматында: қашықтан оқытуды (теория) және штаттық режимде жеке сабақтар мен 5 адамға дейінгі шағын топтарда оқытуды көздейді. Бұл БҚБ ұйымдарында санитарлық-эпидемиологиялық жағдайлар (термометрия, бетперде, ауыз су режимі, санитайзерлер, дезинфекция құралдары, желдету, кварцтау, 1,5 метр қашықтық, ылғалды жинау) жасалған кезде, педагогтердің штаттық режимде жұмыс істеуге жазбаша келісімі және қол жетімді байланыс құралдары арқылы электронды нысандағы ата-аналардың өтініштері негізінде іске асырылады.

Музыкалық және көркемөнер пәндері, тілдік курстар, робот техникасы, бағдарламалау, экология, туризм, шахмат бойынша теориялық сабақтар қашықтан өткізіледі, ал практикалық сабақтар – штаттық режимде жеке сабақ және 5 адамға дейінгі шағын топтарда өткізіледі. Мысалы, музыкалық аспаптарды (фортепиано, домбыра, баян, скрипка және т.б.) игеру, сондай-ақ вокал бойынша практикалық сабақтар штаттық режимде жеке сабақтар ұйымдастырылады.

Сабақтың ұжымдық түрлері (хор, оркестр, хореография, сольфеджио, бейнелеу, театр, цирк өнері) бойынша ата-аналардың өтініші негізінде қатаң санитарлық талаптарды сақтай отырып, штаттық режимде 5 адамға дейін шағын топтарда сабақ өткізуге мүмкіндік беріледі.

Сонымен қатар, авиа, кеме, автомодельдеу, құрастыру, картинг, мотокросс бойынша жас техниктер станциялары, сондай-ақ жас экологтар мен туристер станциялары 5 адамға дейінгі шағын топтарда қосымша білім беру ұйымының аумағында таза ауада практикалық сабақтар өткізе алады.

2. Қашықтан оқыту қай уақытқа дейін ұйымдастырылады?

Қосымша білім беру ұйымдарының штаттық режимде ашылуы әр өңірдегі санитарлық-эпидемиологиялық ахуалға байланысты болады.

3. Қашықтан оқыту қалай ұйымдастырылады?

Қ

ашы қ тан о қ ыту мына нысандарда ұ йымдастырылады

онлайн режимде

әртүрлі интернет платформ алар арқылы тікелей эфире

офлайн режимде

офлайн режимде –– электронды электронды поштапошта, WhatsApp, WhatsApp–чаттар, Telegramчаттар, Telegram–каналдар каналдар жжәәнене тт..бб.. байланыс байланыс құқұралдарыралдары арарққылыылы ((бейнесабабейнесабаққтартар, , презентацияларпрезентациялар, , ллекция екция материалдарматериалдарыы, , схемаларсхемалар, , сызбаларсызбалар, , ноталарноталар, , суреттерсуреттер жжәәнене тт..бб. . жолдау арқылыжолдау арқылы).).

Қашықтан оқытуды ұйымдастыру үшін компьютер мен интернет қажет, смартфонда немесе планшетте мобильді интернетті пайдалануға болады.

Инт

Интернет пен компьютер болмаернет пен компьютер болмағғанан жажағғдайдайда тапсырмалар да тапсырмалар ққолмаолма–ққолол жеткізіледіжеткізіледі..

Әр баланы оқыту тәсілі мен форматын таңдау техникалық дайындығын ескере отырып анықталады. Педагог оқыту форматын ата-аналармен келіседі (кез келген ыңғайлы формада: фотосурет немесе сканер көшірмесі, чаттағы жауап, SMS, т.б.).

4. Қосымша білім беру ұйымдарында қашықтан оқыту кестесі қалай жасалады?

Балаларға қосымша білім беру ұйымы баланың мектептегі сабақ кестесін, демалыс және оқу режимінің ауысуын ескере отырып, балаға икемді кесте жасайды. Сабақ кестесі ата-аналармен келісілуі керек.

Оқушы кестеге сәйкес материалдар мен тапсырмаларды қарайды немесе бейнесабақтарды қарау уақытын өз бетінше анықтайды, алынған тапсырмаларды өзіне ыңғайлы уақытта орындайды және педагогке олардың орындалуына қарай жұмысты жібереді, педагогпен байланыста болады.

5. Егер отбасында бірнеше балаға бір компьютер болса, қашықтан оқытуды қалай ұйымдастыруға болады?

Бұл жағдай туралы сабаққа қатысудың басқа форматын анықтау үшін ата-ана педагогке хабарлауы қажет (мысалы, онлайн сабақ емес, электрондық кейс). Қалай болғанда да, білім алушыға ыңғайлы уақытта тапсырмалар, кеңес беріледі және кері байланыс жасалады. Сабақ кестесі келісілуі керек.

6. Егер компьютер мен интернет болмаса, қашықтан қалай оқуға болады?

Интернет пен компьютер болма

Интернет пен компьютер болмағғанан жажағғдайдадайда тапсырмалардытапсырмаларды оқу оқу материалдарыматериалдары ққолмаолма–ққолол жеткізіледіжеткізіледі..

Әр баланы оқыту тәсілі мен форматын таңдау техникалық дайындығын ескере отырып анықталады. Педагог оқыту форматын ата-аналармен келіседі.

Кейстер және орындалған үй тапсырмалармен алмасу орны мен уақыты педагогпен алдын-ала талқыланады.

Оқу материалдары және ақпарат алмасу үшін жауапкершілік педагогтер мен ата-аналарға жүктеледі, балалардың педагогтермен жеке қарым-қатынас жағдайларын азайту қажет. Оқу материалдарымен алмасу кезінде маска режимін және 1,5 метр ара қашықтықты сақтау керек.

7. Егер оқу платформасына қол жетімділік болмаса, не істеу керек?

Педагогке жүгіну қажет. Педагог оқу платформасының логині мен паролі береді, қосылуға көмектеседі.

8. Жас балаларды қашықтан оқыту форматында музыкалық аспапта ойнауға қалай үйретуге болады?

2020-2021 оқу жылында санитарлық-эпидемиологиялық жағдайға байланысты музыка мектептерінде оқыту қашықтық форматында басталады. Бұл ретте, ата-аналардың өтініші бойынша балаларға қосымша білім беру ұйымында санитарлық талаптарға сәйкес жағдай жасалған болса, жеке сабақтар және шағын топтарда штаттық режимде сабақтар өткізуге рұқсат беріледі.

9. Штаттық режимде сабақ жүргізу балалардың денсаулығы үшін қауіпті емес пе?

Штаттық режимде оқыту санитарлық-эпидемиологиялық нормаларды қатаң сақтай отырып жүзеге асырылады, кабинеттерді аралап жүруге тыйым салынады.

Ата-аналар балаларды санитарлық қауіпсіздік құралдарымен: маскалар, қолғаптар, қолды өңдеуге арналған жеке құтыдағы антисептик немесе бактерияға қарсы дымқыл майлықтармен қамтамасыз етеді. Білім беру ұйымы дезинфекциялау құралдарының қорын қамтамасыз етеді (кіре берістегі дезинфекциялық кілемше, тепловизорлар, санитайзерлер, ауыз су, ылғалды, дезинфекциялық жинауды қамтамасыз етуге арналған құралдар). 10. Балаларға қосымша білім беру ұйымы карантин кезінде ата-аналарға балаларды жеке сабақтарда және шағын топтарда оқытудан бас тарта ала ма? Егер балаларға қосымша білім беру ұйымы педагогтің штаттық режимде жұмыстан бас тартуына байланысты жеке сабақтарда және шағын топтарда оқытуды қамтамасыз ете алмаса, ата-аналарға топтар ашудан бас тартады. Бұл жағдайда оқыту қашықтан жүзеге асырылады.

Ата-аналарға ұсынымдар

Құрметті ата-аналар, әжелер мен аталар!

Бірінші кезекте өзіңіз және бала үшін әдеттегі күн тәртібін (ұйқы және сергектік уақыты, сабақтың басталу уақыты, олардың ұзақтығы, «үзіліс» және т.б.) сақтау және қолдау қажет. Күн тәртібінің күрт өзгеруі шамадан тыс күйзеліс пен стреске әкелуі мүмкін.

Болып жатқан жағдайға сабырлы, барабар және сыни көзқарасты сақтауға тырысу маңызды. Баланың эмоциялық жағдайы ата-аналар мен жақындарының жағдайына тікелей байланысты.

Балаларды қашықтан оқыту бойынша білім беру ұйымдарынан алған ұсынымдарды түсінуге тырысыңыз. Педагог пен мектеп әкімшілігінен алған ресми ақпаратқа ғана сүйеніңіз.

Баланы қашықтан оқыту сізден кейбір ережелерді ескеруді және сіздің пәтеріңізде ерекше оқу кеңістігін құруды талап етеді. Оқушының жұмыс орнын қайда орналастыру керек екенін ойлауыңыз керек. Ол келесі маңызды талаптарға сай болуы қажет.

Жабдығы бар жұмыс үстелі табиғи жарықтан алыс болмауы тиіс. Ол компьютерді ғана емес, сондай-ақ қауіпсіз және тұрақты жағдайда арнайы оқу жабдығын орнатуға болатын тікелей үстелі бар жеке үстел болса жақсы.

Егер үйде кішкентай балалар болса, оқу жабдықтары бар жұмыс орны олардың бақылаусыз қол жеткізуінен қорғалуы тиіс.

Барлық техникалық құралдар бір-бірінен алыс емес, баладан қол созған қашықтықта орналасуы тиіс. Жарықтандыру үшін қарапайым шамдарды қолданыңыз. Жарық жоғарыдан пернетақтаға түсуі керек. Жетекші қол жағынан (әдетте оң жақта) қағазға жазу үшін үстелде баланың қолмен жұмыс жасайтын орны қалдырылуы керек.

Егер сіз балаңыздың оқу орнын компьютер жабдықтарын бала оны пайдаланбаған жағдайда алып тастай алатындай ұйымдастырсаңыз жақсы болады.

Баланың өзіндік белсенділігінің кезеңдерін және ересектермен бірге ұзақ уақыт кейінге қалдырылған істерді қарастыру керек. Басты идея -үйде болу – жаңа дағдылар мен білімді игеру ресурсы.

Сіз балаға виртуалды байқаулар мен басқа да оң белсенділіктерді өткізу идеяларын білдіре аласыз. Жасөспірімдерге қызықты тақырыпқа (спорт, музыка, кино, аспаздық және т.б.) өз бейнеблогтарын жүргізуді ұсынуға болады.

Қазіргі таңда ғаламторда балаларға қосымша білім берудің әртүрлі бағыттары бойынша көптеген шеберлік сыныптар, бейнесабақтар бар. Бұл музыкалық және көркемдік өнер, сәндік-қолданбалы және техникалық шығармашылық, туризм және өлкетану және т.б. негіздері бойынша сабақтар болуы мүмкін.

Карантин кезеңінде әлеуметтік желілерде қашықтан өткізілетін байқаулар, тегін бейнесабақтар мен шеберлік сыныптар, психологиялық онлайн-тесттер, фитнеспен айналысуға арналған онлайн-платформалар,

сондай-ақ ата-аналарға арналған білім беру бағдарламалары ұйымдастырылған.

Баламен бірге қазіргі бар нұсқаларды қараңыз. Ол оған қызықты және нақты өзі орындай алатынын таңдасын.

Қазіргі таңда әлемнің көптеген мұражайлары өз сайттарында виртуалды экскурсияға тегін баруға мүмкіндік береді. Лувр өнер туындыларын пәтерден шықпай-ақ, баламен көрген нәрселерді талқылауға болады.

Мектеп пәндеріне күніне 1,5 – 2 сағат, ал шығармашылық сабақтарға – қалауыңыз бойынша көңіл бөліңіз. Алайда, барлық уақытта белсенді сабақтармен айналысу қажет емес, балаға жеке кеңістік пен өзін-өзі ұйымдастыруға мүмкіндік беріңіз.

Құрметті ата-аналар! Сіздердің алдарыңызда қашықтан оқыту барысында шешетін басты міндет тұр. Бұл пандемия жағдайында балалардың жұқтыру қаупін төмендетуге мүмкіндік беретін денсаулық сақтау кеңістігін құру.

Қашықтықтан оқытудың арқасында сіздің балаңыз басқа елді мекенде орналасқан ұйымда сабаққа дайындала алады. Үйден шықпай-ақ, сіздің өңірдегі мектептен тыс ұйымдардың бар екенін біле аласыз. Сіз және сіздің балаларыңыз үшін www.ziyatker.org сайтында «Учиться вместе веселей – запишись в кружок скорей» айдары ашылды, онда мектептен тыс ұйымдардың барлық мекен-жайлары мен байланыстары орналастырылған.

Кейбір өңірлерде қосымша білім беруді автоматтандырудың кешенді жүйелері енгізілді. Онда мектептен тыс ұйымдар, үйірмелер туралы білуге болады, оларға жазылуға болады:

Нұр-Сұлтан қаласы – (https://mindal.nursultan.e-orda.kz);

Шымкент қаласы – (https://mindal.shymkent.e-orda.kz);

Шахтинск қаласы – (http://shahtinsk-edu.gov.kz);

Теміртау қаласы – (https://mindal.ootemirtau.kz.ru)

Қостанай облысы – (www.mindal-edu.kost.kz).

Алматы қаласында электронды бағдарлама «BILIMALMATY.KZ» енгізілді. (https://bilimalmaty.kz/krujki/index).

Жамбыл облысында барлық қосымша білім беру ұйымдарында балаларды қабылдау және есепке алу үшін электрондық бағдарлама «TARAZ HUB» енгізілді. (https://eduschool.kz/kk).

Осы қиын кезеңде бала үшін ең құнды нәрсе – ата-анамен бірге қарым-қатынас: кіші мектеп жасындағы балалармен ойын арқылы өзара қарым-қатынас, жалпы қызығушылықтар, жасөспірімдермен хобби және қызығушылықтар. Ал сіз не таңдайсыз, бірге картинаға нөмірлер бойынша сурет салу, жаттығу жасау, печенье дайындау немесе ағылшын тілінен онлайн-курстан өту, өзіңіз шешесіз. Бірлескен сабақтар сізге теріс ойлардан алшақтауға, отбасы ішіндегі өзара іс-қимылды реттеуге, бір-бірін жақсы білуге көмектеседі.

Техникалық шығармашылық мектебі қашықтықтан оқыту режимінде

Техникалық шығармашылық мектебі қашықтықтан оқыту режимінде
Зубко Н.Н., ҚТШМ директорының орынбасары, Қостанай қ.
В. А. Сухомлинский: «Балалардың қабілеттері мен дарындарының бастауы-саусақтарының ұшында. Саусақтарынан, бейнелі айтқанда, шығармашылық ойлардың көзін қоректендіретін ең жұқа тұтқалар бар. Балалар қолының қозғалысындағы сенімділік пен тапқырлық көп болған сайын, қолдың еңбек құралымен өзара әрекеттесуі соншалықты жұқа болады». Қазіргі әлем жеке тұлғаның жеке қасиеттеріне, оның жеке қабілеттері мен жеке жетістіктеріне назар аударады. Балалар өз таланттарын техникалық шығармашылық мектебінде табысты іске асыра алады. Біздің техникалық шығармашылық мектебіміз-бұл бүтін әлем, бұл «Шығармашылық» атты ел, онда әр баланың өз мүдделерін, өз әуестіктерін, өз «мен»дегенін көрсетеді. Ең бастысы, бұл жерде бала таңдау жасайды, өз еркін еркін танытады, жеке тұлға ретінде ашылады.
Техникалық үлгілеу және құрастыру қазіргі қосымша білім беру жүйесіндегі өзекті бағыт болып табылады. Жалпы білім беретін мектеп оқу бағдарламасының шамадан тыс жүктелуіне байланысты техникалық қабілеті айқын басым және модельдер мен техникалық құрылымдарды жасауда іске асыруды талап ететін балаларға жеткілікті көңіл бөле алмайды. Жас үлгілеушіге қосымша білім беру педагогтары көмекке келеді. Біздің педагогтарымыздың басты мақсаты-шығармашылық тұлғаны, салауатты және рухани, физикалық, серпінді әлеуметтік жағдайларға табысты бейімделуге қабілетті және саналы адами қызмет саласында өзін жүзеге асыра алуға нақты жағдай жасау.
Қазір қиын уақыт, себебі ҚТШМ Қазақстандағы барлық ҚБҰ сияқты қашықтықтан жұмыс режиміне көшті. Бүгінгі таңда мұндай өзгерістерге қарамастан, барлық үйірмелер жұмыс істейді: БТҮ, әуе, кеме, автоүлгілеу, робот техникасы, «Шебер қолдар», «Фотосурет», «Лобзикпен кесу». Қашықтықтан оқыту режимінде 481 тәрбиеленуші оқытылуда.
Педагогтар ата-аналар арасында сауалнама жүргізіп, кез келген үйірме жұмысының ерекшелігін ескере отырып, балалармен қарым-қатынас жасаудың әртүрлі жолын таңдады. «Фотосурет» және «Лобзикпен кесу» үйірмелерінің педагогтары тапсырмаларды, сабақтарды беру және білім алушылармен кері байланыс үшін вацап байланысын пайдаланады. Қалған педагогтар ата – аналардың пікірі мен тілектерін ескере отырып, вацап тобы арқылы YouTube, фейсбук сияқты интернет-платформаларын қолданады.
Қашықтықтан оқыту режиміне дайындық кезінде біздің педагогтар бағдарламалық материалды бүгінгі жағдайға бейімдеу бойынша үлкен жұмыс атқарды. ҚТШМ-де жұмыс тек практикумда ғана емес, ең алдымен қол құралдары мен білдекті жабдықтың үлкен санын пайдаланумен ұштасқан. Онсыз күндізгі бөлімде жоспарланған барлық жұмыстарды орындау мүмкін емес.
Бірақ шығу жолы әрқашан да бар! Педагогтарбалалардыңтехникалықшығармашылыққадегенқызығушылығынсақтаужәне практикалық сабақтарды жалғастыру үшінбарлықмүмкіндіктердіжасап, оданәріжалғастырабереді. Оқужылыныңекінші жарты жылдығыныңқорытынды бөлімі мен бағытын түбегейлі өзгертудіңқажетіжоқдегеншешімқабылданды, тек сабақ тақырыбынжаңажағдайларғабейімдеуқажет. Бұлретте практикум балалар педагог тарапынанпроцестітікелейбақылаусызмеңгереалатынжүктеменікөтеруітиіс. Басқашаайтқанда, бізбалаларкүндізгіоқукезіндеорындайалатынпрактикумның жеңілдетілген нұсқасын ұсынамыз.Сонымен, БТҮүйірмесінің «Әскери техника» бөліміндесызбаларбойыншажұмыссоләскериұшақтарды, танктерді, зымырандарды, катерлердіорындауғаауыстырылды, бірақ оригами техникасында,өтекүрделіжұмыстарұсынылады, бірақбалаларорындайалады, немесе оларбейнесабақ арқылы көшірілген. Біздіңкейбірпедагогтаржағдайдан шығудың баламажолынұсынады: тор дәптер парақтарынан жасалған жаймалар дайындау,соданкейіноларқағаз және картонғатүсіріледі. Бұлнұсқадабалаларсызғышпенжұмысістеуді, өлшеуменайналысудыжалғастырады,бұлолардыңконструкциялаубойыншадағдылары мен біліктерінтиістідеңгейдеұстап тұрады. БірақбұлжұмыснұсқасыҚТШМ-деекіншінемесеүшіншіжылайналысатындарүшінқолайлы. Сабақ түрі де өзгеріске ұшырады. Иә, таныстыру сипатындағы дәріс сабақтары қалды, бірақ педагогтар өздерінің бейнетүсірілімдер түрлерін таңдауда қашықтықтан оқыту үдерісіне жан – жақты әсер ететін дидактикалық ойындарға, саяхаттарға, сабақтарға артықшылық бере бастады. Осылайша, бағдарламалық материалды бейімдеу бойынша атқарылған жұмыс балаларға қашықтықтан оқытуды жалғастыруға, танысу сипатындағы сабақтардан және практикумды орындаумен сабақтарды қосуға мүмкіндік береді, бұл алған білімдерін, біліктерін және дағдыларын тиісті деңгейде ұстайды. Тағы да айта кетейін, барлық практикум игерімді, балалар оны өз бетінше орындауға қабілетті, жұмыс құралдарын пайдалану барынша аз болады, бұл жұмыстың жарақат алу қаупі бар нұсқаларын жоюға мүмкіндік береді, материал балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып іріктеледі.
ҚТШМ-де БТҮ және робот техникасы бойынша мемлекеттік тілде оқыту топтары жүргізілуде. Сондықтан да біздің педагогтарымыз А. К. Сапабекова мен А. С. Оспанов өз оқушыларына мемлекеттік тілде берілген бағыттар бойынша бейнесабақтарды ұсынады, өйткені жұмыс режимін ауыстыру ешқандай жағдайда оқу сапасына әсер етпеуі тиіс.
Қашықтықтан оқытуға көшу кезінде педагог – психолог тарапынан тәрбиеленушілерді психологиялық сүйемелдеудің маңызы зор. Осы саладағы біздің маман Лариса Анатольевна Дукарская 6 сәуірге дейін қашықтықтан оқытуға көшу бойынша балалар мен ата-аналарға арналған әдістемелік ұсыныстарды әзірлеп таратты. Бұл да оқытудың жаңа жағдайларына тез бейімделуге оң әсер етті деп санаймыз. Қазір көптеген ата-аналарда мазасыздық пен нервоздық деңгейі жоғары. Біздің педагог – психолог қашықтықтан оқытуда психологиялық сүйемелдеу жүйелі болу үшін сабақтарды дайындауды және тәрбиеленушілерді олармен таныстыруды жалғастырады. Бұл біздің барлық тәрбиеленушілеріміз үшін қашықтықтан оқыту ауыртпалықсыз және олардың тарапынан жұмысқа барынша қосылу үшін біз жасаған және қолға алған қадамдар.

Ата-аналарға

листовка қазақша Фразы для родителей

(Русский) ШКОЛЬНИКАМ О ДИСТАНЦИОННОМ ОБУЧЕНИИ (РЕКОМЕНДАЦИИ ПСИХОЛОГА)

Аудармасы жоқ

(Русский) Рекомендации родителям детей, временно находящихся на дистанционном обучении: советы психолога

Аудармасы жоқ

(Русский) Осенний вальс в ГШТТ

Аудармасы жоқ

(Русский) Школа технического творчества: истоки и развитие

Аудармасы жоқ

(Русский) ГШТТ впервые участвовало в республиканских соревнованиях в онлайн режиме!

Аудармасы жоқ

(Русский) Информация о проведенных мероприятиях в ГШТТ, посвященных Дню рождения Абая Кунанбаева

Аудармасы жоқ

Аудармасы жоқ

Аудармасы жоқ

(Русский) Информация о работе кружков в июне 2020 года

Аудармасы жоқ

(Русский) В ГШТТ прошел конкурс рисунков о семье

Аудармасы жоқ

(Русский) В ГШТТ прошла выставка творческих работ «Казахстан – моя любовь и гордость»

Аудармасы жоқ

(Русский) Итоги отчетной выставки «В мире прекрасного» кружка «Умелые руки»

Аудармасы жоқ

(Русский) В ГШТТ прошел челлендж «Мы выбираем здоровый образ жизни»

Аудармасы жоқ

(Русский) В ГШТТ в июне 2020 года прошел конкурс «Мой папа самый лучший»

Аудармасы жоқ

(Русский) Расписание занятий на июнь 2020 года

Аудармасы жоқ

(Русский) План работы школы технического творчества — Лето — 2020

Аудармасы жоқ

(Русский) День защиты детей в ГШТТ

Аудармасы жоқ

Аудармасы жоқ

(Русский) 75 – летию Победы в ВОВ посвящается…

Аудармасы жоқ

Я – защитник Отечества

Аудармасы жоқ

Аудармасы жоқ

(Русский) ИНФОРМАЦИЯ ДЛЯ ТЕХ, КТО НАЦЕЛЕН ПОЛУЧИТЬ ГОСУДАРСТВЕННУЮ УСЛУГУ

Аудармасы жоқ

(Русский) Расписание занятие с 6 апреля до 22мая 2020года

Аудармасы жоқ

(Русский) Как прошло празднование 8 марта в ГШТТ

Аудармасы жоқ

ҚТШМ-да Алғыс айту күні

ҚТШМ Алғыс айту күнін атап өтті. Бұл күн республикада бесінші рет атап өтілуде және техникалық шығармашылық мектебі оны мерекелеуге өз үлесін қосты.  Биылғы жылы Қазақстан халқы Ассамблеясының 25 жылдығы аталып өтіледі. Бұл екі оқиға тығыз байланысты, себебі республиканы мекендеген барлық ұлттар бір-біріне риза болуы тиіс. Мереке ерекше мағынаға ие: онда-халық естелігі. ҚТШМ-да «Біз Қазақстанға ризамыз» атты шығармашылық жұмыстар көрмесін ұйымдастыру туралы шешім қабылданды, онда 6-10 жас аралығындағы балалар еркін тақырыпта өздерінің үздік жұмыстарын ұсынды.

(Русский) Родительское собрание

Аудармасы жоқ

(Русский) НОВОГОДНИЕ ЗАБАВЫ

Аудармасы жоқ

(Русский) В ГШТТ НАЧАЛИСЬ НОВОГОДНИЕ МЕРОПРИЯТИЯ!

Аудармасы жоқ

(Русский) НОВОГОДНИЕ РАДОСТИ В ГШТТ!

Аудармасы жоқ

(Русский) В ГШТТ прошли соревнования по судомоделизму, посвященные Дню Независимости Казахстана!

Аудармасы жоқ

(Русский) А у нас интересно и здорово живется кружковцам!

Аудармасы жоқ

(Русский) В ГШТТ готовятся к празднованию Дня Первого Президента

Аудармасы жоқ

(Русский) Безопасность на льду

Аудармасы жоқ

(Русский) Об обеспечении безопасности

Аудармасы жоқ

(Русский) В ГШТТ ПРОШЛИ СОРЕВНОВАНИЯ «ИНЖЕНЕРЫ БУДУЩЕГО»!

Аудармасы жоқ

«Один за всех, все за одного!»

«Один за всех, все за одного!» –под таким девизом прошло коллективное творческое дело в кружке «Начальное техническое моделирование» (педагог Онегина Е.Б.).

   Дети приходят в школу не только получать знания, но и развивать умения и навыки общаться со сверстниками, работать в команде. Команда –это круг своих людей, имеющих общую цель. Стиль команды – это доверие и сотрудничество. Главные принципы командного взаимодействия: «Людям можно доверять, люди могут помогать» или «Один за всех, все за одного!».

Когда люди работают, как слаженная команда, у них есть одно общее дело, все вместе думают, все вместе делают, каждый знает, за что он отвечает, и помогает другим. В команде все – свои, чужих нет. Нет отдельных интересов, есть общая задача, которая должна быть решена.  А педагог старается, чтобы ребята на занятия приходили с удовольствием и не спешили уходить.

Вот и это мероприятие, в котором приняли участие 40 мальчиков и девочек, было посвящено дружбе, улыбке, хорошему настроению. Кружковцы разделились на команды, которые на протяжении  9 конкурсов проходили проверку на сплоченность, организованность, эрудированность, ловкость, раскованность.

 В начале праздника прозвучал гимн юных техников, которые ребята специально разучили.

Сегодня мы лишь мастера
Бумаги, картона, фанеры.
А завтра? А завтра, друзья,
Мы – техники и инженеры!

И пусть нам порой нелегко,
Не всё получается гладко – 
Поможет всегда педагог,
И всё будет в« полном» порядке.

ПРИПЕВ:
   Наше звание  юных техников –
   Это шаг к покоренью высот!
   Наше звание  юных техников –
   Это старт в предстоящий полёт!

Мы верим в мечту и в успех,
Что рядом по жизни шагают.
В глубины стремимся и вверх,-
Не боги горшки обжигают!

В познании – Сила и Свет!
Мы будем дерзать и стараться.
И пусть ещё тысячу лет 
Живёт юных техников братство!

припев

После соревнований ребята дали клятву юных техников:

Мы юные техники торжественно клянёмся:

-не отступать от намеченной цели, доводить начатое дело до конца..Клянёмся!

-не опаздывать на занятия без уважительной причины.…Клянёмся!

-быть активными участниками в жизни кружка.…Клянёмся!

-быть опорой и надёжным помощником педагогу.… Клянёмся!

– быть отзывчивыми и верными друзьями.…Клянёмся!

   В конце праздника педагог при помощи родителей наградил каждого ребенка  – большим яблоком. Все чувства, эмоции, настроение ребят можно прочувствовать на фотографиях!

(Русский) Послания Главы государства народу Казахстана от 2 сентября 2019 года

Аудармасы жоқ

(Русский) Мы ждем талантливых, трудолюбивых, творческих ребят Костаная!

Аудармасы жоқ

(Русский) День открытых дверей в ГШТТ

Аудармасы жоқ

(Русский) Расписание занятий на 2019–2020 год учебный год   

Аудармасы жоқ

(Русский) РЕЗУЛЬТАТИВНОСТЬ УЧАСТИЯ В КОНКУРСАХ за 2018 -2019 учебный год

Аудармасы жоқ

(Русский) Анализ развития КГУ «Городская школа технического творчества отдела образования акимата города Костаная» за 2018-2019 учебный год



Powered by WordPress. кулинарные рецепты. каталог комедий. автомобили лучшее